fredag 30 november 2012

Natter

Hundvakt till Dizzy.

Bakat saffransmuffins och pepparkaksmuffins med systers recept så hör på kvällen, blev himla bra :) åt upp allt själv. Nej men smakade i af xD åt däremot upp alla fyra trillingnötter ur chokladasken, nu är det bara bjudchoklad kvar xD

Tidigare idag kom julkartongerna upp. Men gardinerna sätter jag upp på tisdag för de är då jag har tvättid, lättare att stryka då. Måste köpa lampor till staken med.
Moster Nellie har vart här och bakat pepparkakor med Phille, som mest åt deg och kavlade utstansade kakorna xD
Åkte och handla med pappsen :)
Städat endel.
Min fredag de :p

Imorgon kväll blir det jobba och på söndag måste jag nog färga håret, det börjar bli olidligt och apropå hår är Phoenix ruskigt söt i sin nya frisyr fast jag saknar lockarna.

Ehm planer här hemma; kuddfodral, gardiner, soffskydd. Vägg! Mattor. Hitta duken. Krukor och blommor. Och en tiger xD göra om lite i köket. Och ja ni vet.

God natt bloggen ses imorgon

Inga kommentarer: