tisdag 6 november 2012

Meeh

Gud va dåligt ni bloggar ;)
Men ja, jag bidrar väl med ett inlägg ja då.

Sonen somna kvart i sju ungefär, med andra ord så dags som vi brukar gå för att sova, men han sov middag tidigt så han var trött stackaren. Han har velat pussats väldigt mycket nu på kvällen också och det tycker jag är extremt mysigt och framförallt underbart.!

Nu väntar jag på att den här sista kvarten till Mattias slutar ska gå fort, nämligen så att jag behöver ett varmt bad :)
Nya micron kom idag, inte alls svart som den var på bilden så de ska dom få höra men himla fin ändå.

Imorgon ska jag på cellprovstagning och fixa det allra sista inför Ullared (men i stort sett allt är klart redan) och tvätta håret. Och så har jag typ 300 fjärilar i magen x)
Och det var inget greys imorgon så då kan jag sova tidigt :)

Inga kommentarer: