torsdag 8 november 2012

Dagen D

Började en aningens tidigare än planerat.
Våra grannar bestämde sig nämligen för att flytta alla möbler väldigt vilt och skrika på varandra under tiden.
Frukta inte skolgatan.
Jag gjorde min medborgliga plikt och två minuter senare kom det polisbilar och knacka på hos dom.
Nu är det väldigt tyst där uppe - ofantligt skönt.
Jag kan ju inte njuta utav detta och somna om för jag ska ut på uppdrag tillsammans med lillasyster ;)
Men förhoppningsvis så kan min älskade lilla familj sova lite till.
Och eftersom jag klev upp 40 minuter för tidigt är jag klar.
Jag har kollat tre gånger allaredan om plånboken är med xD
Känner mig faktiskt inte direkt trött, än, just nu för jag sov ju några timmar i af men de kommer väl.
Säkert lagom till man är framme.

Inatt drömde jag om en gammal klasskompis. Vi pratade barnnamn och resor och hon skulle till italien och upp på nå berg för där hade dom linbana som åkte upp men betedde sig som bungyjump på vägen när. Jag sa att jag hellre går xD

Men nu borsta tänderna för mjölken är slut xD

Inga kommentarer: