torsdag 7 oktober 2010

några timmar senare

har jag ändå trots allt inte släppt att man blivit "statuerande exempel"
och ta ner mina foton kan jag visst göra, när alla andra gör de, visst jag tror på att man ska föregå med gott exempel men samtidigt tror jag starkt på rättvisa och att man ska trivas på jobbet. Man är ju ändå där 40 timmar i veckan och de är fruktansvärt lång tid att vantrivas på.
dock trivs jag på mitt jobb, jag har väl egentligen inget emot att bli utskälld heller egentligen, dom flesta kunder förstår ju faktiskt att jag inte lagt mig framför en flight så den inte kan flyga iväg. inte alla dock men dom flesta. folk måste ju få vara arg ibland också. mina kollegor är bra. lönen suger och ledningen ser oss väl mest bara som "fotfolk" och inte alls som människor med känslor. nää behandla oss som robotar så blir vi säkert lyckliga och lojala. ja ni hör ju själva hur logiskt de låter.

imorgon ska jag ha ansikte på mig och bli fotad :) dom i ö-vik vill se bilder på oss så dom ser vem dom pratar med och dom ska även fixa bilder till oss, av samma skäl. vilket känns som en skitkul grej :) helst skulle jag åka upp dit och hälsa på men jao, de lär inte hända liksom.

note to self: orange plyschkostym till mannen xD

längtar till helgen nå fruktansvärt..

och nu blir de bara massa dravel nerskrivet så bäst att natta sig

Inga kommentarer: