torsdag 7 oktober 2010

haru en pissdag eller?

ehm ja.
Ja det har jag.
Äntligen snart lunch i af. inte en sekund för tidigt enligt min åsikt.

idga fick jag en muntlig varning. skitlöjligt. dom tog en pytteliten sak och blåste upp så den täckte solen ungefär. om en post it lapp. Jag fick en muntlig varning för en post it lapp. förstå så löjligt ?! om dom inte gilla den kunde dom bara sagt de men nej nej de är ju dumt att behandla personalen på ett sätt så dom känner sig som folk. jag hade för övrigt inga problem med att slänga den, för jag är faktiskt väldigt resonabel och egentligen är jag säkert trevlig också.
sen fick dom de även att låta som att jag skulle ta bort mina foton, för de hade ju faktiskt gått ut mejl om de, ehh ja, jag fick de mejlet, tog ner mina grejer och väntade en vecka. guess what! bara jag brydde mig så jag satte upp mina bilder igen. Inget personligt i båsen. Visst kan jag inte ha de men fan inte en dag tidigare än alla andra! nån jävla rättvisa får dom uppbåda. Även fast dom verkar ha stora svårigheter med de.

för övrigt gick läkarbesöket bra, ska röntgas på tisdag morgon, till sjukgymnaster för musklerna som ska byggas upp och få en badring xD och något med skosulor också för jag går inge bra eller dylikt. dom måste kanske mejsla mig också, scary! då blir jag kanske sjukskriven, vill inte sitta på en nymejslad svanskota jag inte :O men ja jag vet inte, gör de ingen nytta vill jag nog inte göra de.

2 kommentarer:

Likkan sa...

Hahaha jaha. Jag trodde du hade en kanin på jobbet eller nåt. ^^

Nokz sa...

Haha du är bra jävla tokig ibland du likkan xD