söndag 17 oktober 2010

hår

när man läser MsKittys blogg (och ser bilderna) blir jag så sjukt sugen på att också färga håret.
men ja, i vilken färg då, jag gillar svart men blir så sjukt blek i ansiktet av de (skulle dock vara perfekt på halloween) men jag saknar de jätteröda håret som jag hade i vintras, sådär riktigt tokrätt, som Erza har ungefär xD men jag vet ju hur jobbigt det är att "fylla på" med rött hela tiden :/ nackdelen med såna däringa extrema färger :/ och därför får de fortsätta vara som det är tror jag xD eller kanske någon annan brun.. vet inte.

idag har vi i af hämtat de allra sistaste där bortifrån, ätit och sett två avsnitt av eureka, dom visar säsong fyra på tv just nu och vi såg avsnitt ett säsong tre idag så vi ligger inte sååå långt efter :P

och annars så har vi vart gifta i sex månader idag :) riktigt mysigt. så idag har vi druckit cola, tror man får fira sig lite även om de "bara" är ett halvår. Enligt Mannen är de snart tio år så xD

Till veckan och nästa helg så blir de storstädning här hemma inför halloween :)

Nu i veckan borde jag få svar från röntgen också, dock har jag ju fått se bilderna och ptjaa, svanskotan är av and that would really explain the pain ;O

Inga kommentarer: