lördag 9 oktober 2010

hemmafixande

gick upp redan nio imorse (en halvtimme tidigare än vad jag normalt gör) och jag har minsann varit sjukt duktig ska ni veta (ja, jag förväntar mig helt klart beröm) och fixat i köket. ställt i ordning, packat upp skafferiet och sådana saker. så förhoppningsvis kommer de upp bilder på de senare idag :)

tror vi ska på dollar idag med en snabbis. hundbajspåsar måste inköpas. och det var nått mer vi måste ha som jag tänkte på igår kväll men såklart har jag glömt bort de (dåligt minne, smittar det?) och så ska jag fixa åt nelson. inatt har han fått hoppa fritt på andra sidan dörren (så inte kattera äter upp honom, dom verkar tycka att jag aldrig ger dom mat :O) och han har nog haft ruskigt kul och vart snäll och bara bajsat i buren.

nu ska jag nog kasta upp min man ur sängen och tvinga honom att också fixa lite här hemma xD

Inga kommentarer: