tisdag 10 november 2009

vanliga ÄR bäst

såg just ncis los angeles, inte alls lika bra som originalet som ligger mig varmt om hjärtat :P som mattias säger, kriminalserier och jag har något speciellt tillsammans :P

ringde som fan på jobbet idag :O värsta chocken. men de hade tydligen stått i tidningen igen, så jag har övat på min norska idag igen och jag är helt slut i huvet. Ska försöka att inte jobba hela natten xD
sitter ju med mupparna nu också btw :O hemskigt värre

hade gjort matlåda till rojpen till idag också, köttfärssås, för han rädda oss igår när vi körde på bensinångorna xD han blev SKITGLAD :D hade haft på riven ost och sånt lyx och så fick han en chokladbit till efterrätt :D han vart så glad så jag fortfarande är de liksom :)

natalie har addat mig på msn nu också, mycket bra :D


men nu, sovdags för lilla mig :)

Inga kommentarer: