måndag 30 november 2009

medlyssning

jaha idag blev det medlyssning för hela slanten, skulle ha ringt ut som en vanlig dag men vi har istället haft medlyssning och imorgon börjar utbildningen.
Fick sitta med Martin och det visade sig att han är bror till han som suttit på andra sidan väggen till mitt bås. han var trevligt och pratade med mig och ni som följer här vet ju att det inte är många som gjort de på jobbet så jag var skitglad och nöjd.
dock skiiitnervös inför att sitta på av :S men som han sa, dte är inte svårt. vet dock inte om jag tror honom.
Mattias den stackaren har jobbat 7-16 idag. men imorgon jobbar han som vanligt, tur de då kan han åka med mig till jobbet<3
kenneth och patrik fick åka med hem idag och dom blev glada.

vi har typ två dm snö och det bara vräker ner, roxy är skitlycklig xD
hon har även fått börja sitta i soffan och mysa med mig så hon är glad.

Inga kommentarer: