söndag 22 november 2009

söndag

närmar mig 600 inlägg här nu. ser vem kan slå filip och fredrik och efter det tänkte jag nog lägga mig. en hel arbetsvecka framför mig veckan som kommer, så skönt. det blir drygt 2500 i lön, efter skatt.
beställt ny jacka och mer hårfärg och så, så det kan behövas :) tänkte försöka hinna färga håret på onsdag, förhoppningsvis, om hårfärgen har hunnit komma då. det var leveranstid 2-5 arbetsdagar. så i af till nästa helg kan jag färga håret, och jackan kommer i mitten av veckan troligtvis. samt en tröja till mattias och ny pjamas till mig :) känns kanonbra.
men sen får det vara slut på shoppingen. möjligen en vägg-hammock till katterna.
resten ska sparas till bröllopet. om det nu blir nästa år, beror på om vi båda har jobb eller inte. visar sig. hoppas jag får fast. då blir de definitivt bröllop.

Inga kommentarer: