fredag 6 november 2009

oj det är aplänge sen jag senast blogga, minns knappt ens när det var :O
men i af ska försöka berätta lite som jag inte redan berättat.

var första dagen på sykes i fredags, var rätt dött. jobbade fyra timmar på lördagen, med dubbel lön.
i söndags lånade sjövold ut sin kärra till oss och snälla per hjälpte oss att flytta massa saker. så sen dess bor vi här. börjar dessutom komma riktigt i ordning också. både hunden och katterna verkar trivas toppenbra.
jobbat sen i måndags, ksulle vart sista dagen idag men fick "förlängt" två veckor. Yay mer lön till mig. Kan dock inte fika med Sandra då >.< och natalie och emelie fick inte förlängt :( men träffar mattias på jobbet i af.
ikväll kommer hans dd gäng hit, lite tacos och så ska dom spela.
snöat som fan i två dagar nu också, har säkert kommit typ två dm, i morse var snöflingorna i stort sett lika stora som mariekex xD

hade myskväll i badet häromkvällen för mig själv. var meningen. först ville ena katten in. släppte in henne. sen börja hunden yla så fick gå och hämta henne till badrummet. sen börja bee yla på kattiskt vis så fick hämta in honom också. då fick jag äntligen lite lugn :P

som märkes har vi internet nu ;D

Inga kommentarer: