söndag 20 september 2009

in och ut i dimman - you don't dream when you waked out

igår kväll gick jag upp till min kära granne och vi gick tillsammans in i dimman, snacka en massa om allt möjligt och liksom lärde känna varandra ännu bättre. hon hade skickat iväg fredrik till sina föräldrar så vi hade tjejsnack som fan där ett tag. sen kom han och deedee hem, deedee hoppade upp på sandra så hon fick vin i ögonen och värsta kalabaliken xD sen höll deedee på att uträtta vissa behov på golvet och då skrek fredrik till, annars är han väldigt tyst och så, så både jag och sandra hoppade högt xD
sen kom mattias och roxy upp en sväng och sen så gick fredrik och la sig så då gick jag och sandra ner till oss och prata med mattias. vi var uppe till typ fem.
sen var de sovdags. slockna rent ut sagt faktiskt. upp åtta med hunden, sen la jag mig på toalettgolvet en stund för jag mådde dåligt. lyckades dock undvika att spy och det var skönt, gick och sov en stund till.
mattias gick ut med hunden och så fick jag rostemacka i sängen med lite juice till. så nu mår jag nog bättre än jag förtjänar :P
prata lite med mamma också i telefon för ett tag sen.
nu är mattias och rojpen iväg på ica och handlar potatis och ägg, för idag blir det stekt potatis, stekt ägg och så blire beasås till de. bakismat ab, vi älskar't

mattias, jag älskar dig

Inga kommentarer: