torsdag 24 september 2009

grattis lillebror

idag fyller lillebror 20 år
så grattis på han

idag är det även den 24de september
vilket innebär att inatt trillar lönen in på kontot
4830 kr är vad jag får
tur man inte har kvar dte jobbet säger jag bara
en månads slit för det?
inte ett dugg värt det tyvärr
synd för folket där är riktigt trevligt
men ikke
förstår inte hur dom står ut
mattias lön däremot var nästan 4dubbla min
så vi överlever helt klart :P

imorgon ska vi som sagt till mora
jag och tjejorna
vi ska shoppa jeans och kanske en handväska
och så ska vi på willys
så sen på lördagen ska jag göra köttbullar och kycklinggryta med vitlök
så jävla gott !!!
ska frysa in massa mat till min älskling så han har matlåda
så han kan äta nyttigare:)
förutom det ska jag köpa ödlan till honom
för då blir han glad
han får visserligen stå för terrariet och så själv men det verkar han inte ha nått emot
hoppas han blir lycklig nu
dessutom ska jag göra mitt bästa för att klappa ödlan x)

7 timmar till lön

XoXo
Nicole

Inga kommentarer: