onsdag 30 september 2009

en operation senare

ja idag drog jag och sagah till östersund
hitta lätt till sjukhuset
men att hitta en parkering var det svårare med xD
men till sist efter typ fyra vars snurrande hittade vi i af en
och då var det en snäll man som gav oss sin biljett
var typ två timmar kvar på den
så himla snällt
thx mannen
hittade rätt ställe på sjukhuset rätt lätt också
undersökning
fick lite bedövning
fick vänta lite
sen in igen
massa mer bedövning
mer och mer bedövning
och sen bedövning i en spruta
hemskt hemskt
sen själva operationen
det hemskaste jag någonsin upplevt
grät som en tok och fick hålla ena sköterskan i handen
grät lite till
sen var det klart
fick en piratlapp xD
åkte hem och efter många timmar var vi äntligen hemma igen
tog bort lappen
massa klet och blod
uyäääk
men ser så jävla fint ut
underbart
n'ästan värt allt lidande
nästan
men men
älskipälski köpte en kycklingrulle till mig
och nu äre 12 min kvar till grey's anatomy
sagah och rojpen ville inte se
så hoppas dom håller käften och låter mig se i lugn och ro :P
imorgon blire fika hos sandra igen<3
och så ska jag tvätta
för på fredag bär det av ner till karlstad
och på söndag kommer ödlan hem
så då har vi två katter en hund och en ödla
en ganska stor famiilj
vi borde få flytta snart tycker jag
så vi blir ensamma i våran familj
ringa härjegårdar imorgon
och todiefor och tandläkaren
fiixa fiixa

Inga kommentarer: