lördag 26 september 2009

gårdagen vart kanon
vi drog från sveg vid nio
stanna lite på vägen för cigg och uträtta vissa behov
vi bor ju långt från närmsta stad
haha
vi var framme i mora vid elva
stoppa pengar i parkeringasutomaten
såna finns fan varken i sveg eller katrineholm xD
gick på hm cubus lindex dressman och några affärer till
vissa gick vi på tvåtre gånger xD
jag hittade tre par skitsnygga underkläder som jag inte kunde motstå
ta tre betala för två dessutom :P
och så köpte jag ett par snygga jeans på hm för 399
men det var dom ta me fan värda helt klart
vi drog på willys också
handla mat för 1700 xD
men nu har vi mat
kommer hem och då har älsklingen fått hem ett par byxor han beställt åt mig
från dunken, med koifish på
massa massa snygga :D
passar dessutom perfekt och är mysbyxiga :D
vi fixa tacos och åt, så jävla gott
och sen gick jag upp till sandra och tog en cider med henne och sagah
myspys på balkongen :)

idag har jag börjat bleka håret
ska ju göra det typ tre gånger så vill inte göra allt direkt
så en idag och en imogon kanske och sen sista någon gång till veckan
och så hoppas jag todiefor skickat min hårfärg hit snart
annars måste jag gråta xD

ikväll ska vi i af se filmer med per och äta familjepizza
venne vad det blir för filmer
men det ska bli trevligt
jag som bestämt de
mattias tyckte det lät bra
och per verka bli glad

nu går en katt runt och skriker ?
wtf
måste kolla upp de

och ta en titt i spegeln

XoXo
Nicole

Inga kommentarer: