onsdag 23 september 2009

26½ timmar till lön

Älsklingen påpeka nyss att jag inte bloggat idag
så då gör jag väl det då :)

idag var dte som vanligt 12:30 fika uppe hos Sandra
och efter lite fika så klippte hon mig
och det blev så jävla bra och jag är så jävla nöjd
längtar till att få färga det
då kommer dte att bli ännu bättre
fy fan
hoppas den röda färgen kommit på fredag
då kan jag färga i helgen :)

på fredag ska vi äntligen till mora
och jag längtar som en tok :P
ska bli så skönt att gå på willys och jag ska köpa hem fett massa mat xD
så jag och mattias har mat typ resten av månaden
till nästa lön

och nästa helg ska vi hämta hem lillskrutten xD
ödlan ni vet
riktigt söt
jag kanske klappar honom liiite x)
vi får se :P

varför visar dom heroes så jävla sent.
måste ju sova xD

Inga kommentarer: