torsdag 4 februari 2016

Torsdag

Så idag fick jag prata med bildningsförvaltningen om det här med fakturor och att dom har pratat med min exman om mina fakturor. Vilket ju bryter mot sekretesslagen. Vilket jag påpekade för dom kan man säga. Väldigt tydligt att jag var upprörd. Nu den här gången var det om en skitsak men man vet ju aldrig till nästa gång så jag känner att det är viktigt att visa vad som är acceptabelt eller inte.
Så klart var ju människan som gjort detta inte där. Men hennes kollega  tog ett  meddelande och imorgon kommer jag att få ett samtal och en ursäkt. Vilket jag förtjänar. Hon ska vara glad att jag inte anmäler hennes brott mot sekretessen.

Ohh and I also gonna pick up my new sink tomorrow :) Gonna clean and see if my dad has time to put it in tomorrow :)

Inga kommentarer: