måndag 3 mars 2014

Utvecklingshämmade

Jo jag vet att personen i fråga har kanske inte världens bästa attityd men borde inte föräldrarna istället för att vara på gränsen till hånande och nedlåtande kanske istället stötta och uppmuntra och ja jag vet inte kanske istället vara ett gott föredöme?

Och dom borde kanske inte definitivt behandla två utav barnen som om dom är någon slags kungliga inom familjen, för tro mig det är dom verkligen inte. 
För det första om någon behöver banta är det just dessa "kungliga" och om någon har dålig attityd och är i behov av att tryckas ner kanske det är just den ena som faktiskt har en väldigt dålig attityd men det är det Ingesson bryr sig om.

Nej jag tänker inte tolerera det här längre och jag tänker inte låta min son växa upp med ett sånt här beteende, så det krävs en drastisk förändring.

Inga kommentarer: