fredag 28 mars 2014

Fredag

Har i skolan haft föreläsning om katastrofer och hlr. 

Pratat med först CSN, där jag fick prata med en otroligt dryg dam som verkligen försökte sätta sig på sina höga hästar och köra näsan i vädret. Men se det gick inte med mig inte. Jag fick i af äntligen reda på hur dom räknat, och dom tyckte som så att eftersom medicinen håller på två veckor extra så blir uträkningen fel och därför blur det inte 75% och då undrade jag att om skolan skickar papper på att jag slutar medicinen sista maj om det blir 75 och då sa hon ja och då sa jag att det är på väg. Pratade efter det direkt med medicinläraren som sa att det var okej för hennes del och sedan ringde jag studiesamordnaren som skickade direkt till CSN. Så dom kan inte röra mina pengar nu. Hoppas de går lika fort att fixa som när de ville ha pengar bara :P annars får dom väl ge mig det retroaktivt

Inga kommentarer: