måndag 31 mars 2014

Ett inlägg om träning och fett xD


Nu stämmer ju visserligen inte tiden för Ullared men you get the point.

Fram till Ullared, i 96 dagar. Och igår. Så ska jag gå minst 6 km om dagen.
Igår blev det 6.35km på 1:06h men idag lyckades jag pinna på rätt bra, 7 km på 70 minuter. Känns awesome att få röra sig.

Och varför gör jag så här då kan man fråga sig.
För att må bra, jag är ju inte helt nöjd med mig själv - för dålig ork och kondition, tycker vågen väger in mig lite väl högt xD (men bryr mig egentligen inte om vågen för muskler väger ju också, fast just nu är det fettet jag väger) och så gillar jag inte hur kläderna sitter riktigt. 
Och så vill jag ju köpa nya kläder på Ullared, och jag får bara göra det om jag följer reglerna - minst 6 km om dagen, kettlebell på tisdagar och friskis på torsdagar. 
Tänker sluta med godis också.

Inga kommentarer: