söndag 8 december 2013

Well

Sitter i tvättstugan och inväntar torktumlaren, lär ta ett tag så slänger iväg lite blogg x)

Igår åt vi nere hos Maggan och Johannes, himla god gratäng blev det och det var ett typiskt gör om om du vill hur du vill recept så det ska jag göra någon dag :P improvisera xD det är jag bra på det xD
Idag blev det tacos hos oss, även det svinigt gott.

Igår åkte jag på maxi med Papi och köpte ny lastbilstrailer till sonen och han blev så himla glad, sötfisen somnade mitt i planes trots att han gjorde sitt bästa för att vara vaken för det var spännande men sen kröp han ihop tätt intill mig <3

Vart promenad med Roxy och Maggan idag men inte prinsen, nästa gång ska jag prova dra honom på bobben för det är inge vidare barnvagnsvänligt med all snö xD det snöade på oss och sådär.
Innan dess gjorde jag ett gäng lussekatter för på fredag blir det vårat första luciatåg på dagis, ohh så härligt :D tänk så fort tiden går och vad stor han hunnit bli allaredan.

Även fått reda på att en mycket god vän till mig och jag ska bli släkt, utav alla människor i världen valde hon min "gammelkusin", så himla kul. 


Hoppas att syo ringer mig imorgon också eftersom hon var sjuk i fredags, hon och Lars-Åke men tur optikern var frisk i af, men syon och jag måste lösa dtakursorienteringsgrejen. Och så hoppas jag få svar om vårterminen snart så det är klart.

Och sen vill jag bo i hus, är så less på lägenhet och grannar och allt. När vi ska till förrådet måste vi ringa hyresvärden för det är barnvagnar i hela trappen, jävligt korkat, opraktiskt och för att inte tala om totalt livsfarligt! Sedan står luftventilen i badrummet och trummar så vi vaknar mitt i nätterna, vi hör dessutom grannarnas och det är fanimej inte okej alls. Plus jävla fittgrannen som tvättar sena kvällar, visa lite jävla respekt! Nej nu vill jag flytta, nu direkt. Dags att få nått stort arv eller nått xD

Inga kommentarer: