söndag 15 december 2013

Snabb innan sova uppdate

Typ samtliga julklappar inslagna, hurra hurra! Mattias var så duktig :)

Phoenix har sovit sen vi kom hem från farfar och faster, typ 1720 (antagligen blire upp snart xD)

Han har accepterat nya filten, alltså en ny som ser ut just som den gamla... Eller som den gamla gjorde när han fick den, haha x) så idag (idag söndag) ska den gamla tvättas för att sedan vikas in i garderoben. Han har haft den i två år nu och jag tror inte den håller så mycket längre :'/ hoppas gammelkaninen gör filten sällskap för han är också ganska sliten, dock inte lika gammal, han är nog bara ett och ett halvt år eller så. Men kan vara kul att ha sparat sådant till när han är en stor piratkung och inte mammas lilla goseprins längre :') 

Nu återstår bara massa städning innan jul. 

Men först min efterlängtade sömn.
Igår natt väckte Mattias mig, jag somnade när han reste sig ur datastolen och när han passerade dörren vaknade jag xD

Inga kommentarer: