torsdag 12 december 2013

Städat Phoenixs rum, badrum och hallen och känner mig dödstrött. Mycket baskelusker har fått sätta livet till och fler ska det bli. Känner mig bara sovklar och helt slut. Har inte sovit så mycket som de senaste dagarna men vad hjälper det liksom. 
Jag hatar magsjuka. Jag ogillar skarpt illamående och att kräkas. Och här brukar typ alla säga att ingen tycker om att må illa och att kräkas. Vi säger så här då, jag hatar att jräkas, på en helt annan nivå än typ 99% av befolkningen, prova själv att må konstant illa och att kräkas 6gånger per dag (det blir 42 gånger i veckan) under en hel graviditet. Att kräkas över 150 gånger i månaden är inte normalt.
Det är i magsjuketider som jag påminns såväl om varför jag inte vill ha mer än ett barn, varför en graviditet räckte.
Phoenix är perfekt.

Inga kommentarer: