torsdag 11 juli 2013

Torsdag

Nästa vecka blir vår son två år.
Herremingud!
Inte trodde jag att jag skulle älska någon så här mycket, och det bara växer.


Idag har vi vart på bibblan och skuttat runt lite.
På möbelmagasinet som inte hade det jag sökte och det dom hade var det helt sjuka överpriser på.
Sen var vi in på specsavers och bokat tid för undersökning till glasögon, är VERKLIGEN dags för att skaffa nya och framför allt nya glas för det har jag inte bytt på hur länge som helst, sen typ 2008 kanske, inte riktigt bra xD
I af det är vad vi hunnit med hittills xD
Nu sover skrutten middag, jag har sett hemhjälparna och ser dagens avsnitt av seventh haven och mannen är på väg till subway för nått med stämpelkort och gratismacka.

Resten av dagen blir det Phillemys och Phillebus för hela slanten, sen när han somnat ska vi kolla på castle och Mattias ska humma med maskinen.

Inga kommentarer: