fredag 5 juli 2013

Anti

Just nu känner jag mig anti.
Dom har borrat idag igen och ja alltså dagtid gör det inget, förutom det att dom inte riktigt verkar veta vad dom gör. Dom småhuttar dessutom så istället för att Phoenix är hysterisk en lite längre stund är han hysterisk stora delar av dagen liksom. Klart folk ska få sätta upp vaddenuär men håll koll på hur man gör ;)

Mannen gick på semester, kan inte säga att det hittills är speciellt annorlunda, han har mest suttit vid datorn, precis som vanligt med andra ord. Tyckte han skulle umgås lite extra med prinsen och då åkte han på Sibylla.

Fick sms från chefen nu också, behöver inte svara på "Stockholmssms". Skönt. Så nu behöver jag bara läsa och skita i dom i af ;)

Åhh jag har så mycket jag vill förändra här hemma, göra om och göra bättre. Finare. Smartare.

Förr, när jag var liten och fyllde år, kunde ingen komma för alla var på semester. Nu kan nästan ingen komma för dom jobbar. Och på vissa låter det som om det är dumt att vi firar honom på hans dag. Ehh.. För det första kom det väl knappast som en överraskning att han fyller år den 18de och för det andra är det hans födelsedag och för det tredje har vi semester. Vissa var ju inte så intresserade redan förra året heller så. Fan för folk som inte anstränger sig lite för barns skull. Skit i att kom då om det är så himla svårt MEN kan gamla tanter åka tåg ett par timmar borde vuxna människor kunna pallra sig förbi så det så.! Nog om det för inte blev humöret ljusare direkt. 

Finns det något positivt idag förutom Phoenix och att det snart är sovdags. Ja, mitt planerade skumbad.

Inga kommentarer: