onsdag 1 maj 2013

Onsdag

Nu såhär lagomt till sängdags blir jag lite fundersam på om de kanske inte var lektioner idag i af men dagis var ju i vilket fall som helst stängt.
Idag har vi varit och shoppat lite grann och haft det trevligt och ätit hemmabburgare.
Ikväll skall mannen friseras.
På fredag är det dags för första nationella.
Är lagom nervös inför det men det ska nog gå bra, 600 ords uppsats i engelska.

Har laddat kylen med nyttiga frukostar också. Yoghurt med nötter eller müsli eller bär.
Så man kan variera sig lite ;)
Ska baka några olika gi- bröd också så man kan smörgåsa sig om man vill ha något mer tuggigt.
Sen blir det shaker till lunch och sen nyttig middag och ja såklart lite mellanmål och så där.
Och så fort jag är frisk så ska de tränas igen, hårt och mycket!

Igår slog jag i lilltån igen, fast inte samma som jag bröt förra året. Hårt rakt in i rutschkanan så tårarna sprutade och jag ville inte längre ha den där lilla glassen jag gått för att hämta. Känns precis som den skulle vara bruten men mattias tror inte de så.

På golvet här pågår kuddkrig<3

Inga kommentarer: