lördag 4 maj 2013

Lördag

Herregud.
Nationella i engelska igår då, uppsats.
Kändes rätt bra just då men nu känns det skit.
Haha.
Så typiskt liksom.

Nåväl.
Efter det åkte jag på en shoppingspree till lövåsen.
Sen åkte Phoenix och jag till hans mormor för det hade dom bestämt i telefon i torsdags.
Hon frågade när han kom och han sa klart och tydligt "imorgon" så bara att åka dit igår liksom.
Kom hem med en låda kärlek till min man och pizza.

Sen hälsade vi på gudmor och drack te. Mest Phoenix. Mest mitt te xD
Det var himla kul, dom har hur mycket springutrymme som helst xD

Igår såg vi ett avsnitt person of intrest äntligen.
Myste lite.


Nu har Phoenix och jag vart uppe i en timme.
Mannen har sovmorgon idag.
Vi har tillbringat hans sovmorgon på ett sätt han aldrig skulle kunna tänka sig att göra när jag har sovmorgon.
Det är nämligen så att vi vart effektiva och städat.
Nej just de, de skulle han aldrig göra.
Köket börjar bli fint, jag har gjort om lite i enkel skåp och sådär. Diskat.
Nu är de bara lite kvar men medans jag väntar på att diskmaskin ska bli klar tänkte jag ta lite leksakssortering, fixa hallen igen och ta ut sopor.
Herregud hur de hinner bli på en vecka när man måste plugga prov.


Phoenix kan alltså säga imorgon.
Och så har han börjat säga dagis.
Och så kan han räkna ett två tre.

Inga kommentarer: