onsdag 8 maj 2013

Jag har som inte bloggar på ett tag.
Opps?!
I af hade muntliga nationella i engelska igår, så idag skulle jag bara ha matte.
Det var megasvårt att komma upp vid sju imorse och sen när jag kom dit var matten inställd.
Fy!
Har hunnit med en fika på stan med Maggan och soe.
Städat halva köket.
Längtat efter att sova.
Jobbat lite på ullaredandet.

Nu skulle jag nog egentligen gå och sova, vet inte riktigt vad som hindrar xD
Eller ja jag såg att bloggen ekade tomt ;)

Ohh! Imorse när jag bad om en puss när hjärtat skulle gå till dagis fick jag en riktigt puss :'D

Imorgon är vi lediga allihopa och mannen och skrutten ska leka lite ute och jag ska städa lite då under tiden äre tänkt. 
Sen ska mannen jobba lördag :(


Men nu, nu ska jag i af skutta mig i säng

Inga kommentarer: