tisdag 21 maj 2013

Johopp

Ja ni idag är det tisdag, inte onsdag vilket betyder att det imorgon är onsdag och inte torsdag. Åhhe! Jag som vill vill vill ha torsdag. Mannen trodde det var för jag vill bli av med honom men nej ni, det vill jag inte. Ser inte alla fram emot att han ska åka på torsdag och vara borta till på måndag, speciellt inte för att skjuta zombisar. Nej, anledningen till att jag vill ha torsdag är för att då är det betygsnack på matten, hua! Ser väl egentligen inte fram emot det på så sätt utan vill mest bara veta. Herregud jag hoppas att jag klarade det. Snälla snälla! Vad händer annars liksom? 
I fredags hade Lars-Åke betygsnack med oss och av honom får jag ett C! Känner mig jättelycklig! Och idag hade Charlotta betygsnack med oss och även hon ger mig ett C. Himla härligt! I historia får jag E eller D, vilket ju också känns bra, inte lika högt men det gick som lite i uppförsbacke i början men nu så. 
Vilket bara ger matten kvar.

Idag blev det även 8 km promenerat. Awesome! Imorgon blott hårdpass med jillian och städa. Någon måste ju göra fint till mors dag. Mitt lilla hjärta och jag ska ha de så mysigt :) 

Men nu ska det sovas. 

Inga kommentarer: