söndag 19 augusti 2012

söndag

Note-to-self; KOLLA GMAILEN: missade antagligen en smådal nu :(

Om det fattas ett D här eller där får ni ha överseende för jag sitter vid datorn för en gångs skull :P

Kollar runt lite på förskolekläder till den lilla prinsen (som för övrigt älskar kladdkaka så jag har nog skapat ett monster) och det betyder alltså lite småspan på tradera - men nej jag ska inte köpa något.

Helgen som kommer jobbar mannen 15-20 ledig fredag och jobbar 9-13 lördag och söndag.
Vilket betyder massa busspluggande för min del.
Imorgon ska vi köpa välling och sånt där och så ska Natha och jag på klädloppisen på nävertorp.
På fredag blire rusta, visserligen öppnar dom på torsdag men ptjaa vi har ändå inga pengar att köpa den där lampan jag ville ha i hallen för så kan ta det på fredagen istället :)
Där emellan ska vi prata med förskolebestämmaren och sånt där.
hundvakt på fredag till Dizzy och fira Natha.
Maggan ska tea med oss på tisdag :)
Kanske norskbesök snart av Geir.

Så där har ni de.
Har även försökt övertyga Linnea om att ge oss sitt hus idag xD

Inga kommentarer: