måndag 20 augusti 2012

Dagen såhär långt

Vi åkte på Willys tidigt imorse och köpte välling och lite efterrätter och.. Mjölk.. Och kanske nånting mer jag minns inte, haha.
Sen drog jag och hämta natha så drog vi på klädloppisen (skitstor och bara med barngrejer) och jag kom hem med ett helt gäng leksaker och böcker. Några saker ska få bli julklappar men för tillfället leker han med två knopp pussel och två rätt form i rätt hål grejer.
Han har rätt mycket kläder redan, hittade inget wow och de dröjer än innan han börjar på förskola ( inom fyra månader ska man ha fått plats och Max 6 månader) men känner att tills dess får vi väl pussla lite helt enkelt om jag ska börja jobba någonstans omgående. Nåväl jag kollar ju lite på tradera inför att ha "dagiskläder". Allt löser sig så småningom.

Resten av dagen vet jag inte vad som händer men veckan är fulltecknad i af :)

Inga kommentarer: