måndag 13 augusti 2012

Måndag

Songpopar för fullt. Inte så bra går de idag xD Likkan envisas med att skicka nationalsånger :O

Idag ska vi hem till mamma. Barnens farmor är och hälsar på ifrån Dalarna så vi ska tea oss lite å umgås å sådär. Innan dess ska både Phille och jag duscha och klä oss, och hans väska ska packas.

Den här veckan är mannen borta hela dagarna vilket inte känns så jävla kul men jag klagar inte, det är mest restiden som tar forever.
Däremot stör jag mig på vänner på fb, såklart, han jobbar borta fyra dar i veckan och hon verkar ju tycka det är mest synd om henne i hela världen men jag tycker som liksom inte de. Jag har bott i Sveg, många jag känner där har sina karlar borta 2-3 veckor i sträck under tiden dom tar hand pm barn, hus, eventuella husdjur och jobbar och pluggar. Dom tycker jag mer synd om i så fall.
Så nu har jag sagt de och förhoppningsvis fått de ur systemet.

Annars så är mannen ledig imorgon och då ska det tvättas igen :)

Inga kommentarer: