söndag 26 augusti 2012

Helgen som vart

Jag vet inte hur ni tillbringat er helg men jag har städat och sett hungergames :)
Igår tog jag ju köket och kände nu efter vi äntligen fått se klart filmen att badrummet inte kunde skjutas upp längre, dvs även det har skurats uppifrån och ner (finns en tvättmaskin till salu där inne också :P) och det är jättevitt och blänkande och luktar himla gott där inne, synd och skam att kattlådan ska bo där xD haha men ja imorgon är det i af dags att ta hallen, ska försöka hinna med vardagsrummet också.. Och fixa mera åt ordningshållet i städskåpet xD men de artar sig riktigt bra här. Önskar mig ett skoskåp dock.

Nu rizzoli&isles :D

Note to self : imorgon ska Inotyol inhandlas och försäkringskassan pratas med och ringa unionen och fråga varför avgiften varierar så mycket varje månad. Och betala räkningar (mindre kul)

Men nu har i af mannen och jag bestämt oss för att jo :) men inte riktigt den vi trodde vi skulle ta xD Antar att jag är himla kryptisk nu igen men Sara kan i af gissa sig till de

Inga kommentarer: