söndag 8 april 2012

strange dream

Jag drömde helt sjukt konstiga saker och det var läskigt.
Jag var i Eskilstuna, på Ikea, fast det inre finns där och handlade massa saker, julmattor bland annat, för tydligen kan man aldrig vara för tidigt förberedd. På vägen hem åkte jag med Håkan och Nina, som promt skulle åka över någon sjö (typisk omväg säger jag bara) för där höll dom på att bygga tvåfilig bro, fast liksom två broar,ähh ni fattar, och på den ena vaktades det med stridsvagnar för bron var inte blar men den andra var halvfärdig i af, men i slutet fick bilen liksom hoppa mellan brobitar och de fattar ju vem som helst att det gick åt skogen. I af lyckades vi simma i land men min iphone var sönder, torkade av den och den såg ut lite som när man tar bort nagellack med aceton ni vet om min tanke var åhh nej inte igen, hur ska jag förklara det här för tre.
Sen väckte pojken mig och idag ska jag säkerhetskopiera över bilderna från telefonen till datorn.

1 kommentar:

Sara sa...

Hahahahaha! xD