söndag 8 april 2012

Den gamla bloggen?

Nu har jag listat ut hur man gör hemliga inlägg på wordpress.
Men jag har valt svenska som språk och jag känner ändå inte att de blir svenska där jag behöver det.
Temat och design och det är väl inte vad jag hade hoppats på, det är nämligen på engelska.
Men det där med att lösenordsskydda och dessutom kunna skriva helt privat känns som om det betyder rätt mycket, för just nu är det alldeles för många som har alldeles för mycket åsikter om helt fel saker och det är inte för deras skull jag bloggar och då kan jag blogga någonstans där inte alla kan läsa tycker jag. Så slipper folk bli upprörda av det jag skriver och jag slipper bli ledsen över konstiga åsikter folk har.
Nåväl, nu är det sovdags och imorgon ska jag googla vidare på hur jag ska gå till väga för att få min antagligen nya blogg som jag vill ha den.

Inga kommentarer: