torsdag 19 april 2012

Jaha ja

Jag kunde verkligen inte somna inatt, var en sån där typisk vändar vridar natt. Och när jag väl somna drömde jag helskumma grejer (det var liv i trappen så mamma ringde Linnea och fråga vad hennes vänner höll på med, håret hade fel färg, och nånting sloganaktigt syntes överallt "mskitty - sexigare än catwoman" och Phoenix var typ två tre år och Mattias var på jobbet och allt var helt wierd) så känns knappt som jag sovit alls.
Och för drygt en halvtimme sen ville han göra morgon den lilla prinsen.
Så planen idag är frukost, hålla honom vaken så länge som möjligt så han sover middag länge så jag med kan göra de, lunch, promenad i finvädret, middag, middagsvila, kvällsmat och mysa&pyjamas och välling och sova.
Jag tror jag ska sova aptidigt och spela in criminal minds, men får se hur vilandet går först :)

Nu kom den portugisiska låten igång och den är tydligen inte så snuskig som man får intryck av

1 kommentar:

Emelie sa...

Haha, den där slogan var grym! Det vore nåt att stoltsera med ;)

Om det är den där Ai se osv låten så betyder den tydligen "Jag fångar dig". Det kan då i alla fall jag få ut mycket snusk ur ;)