tisdag 3 april 2012

Jag skulle tro att det är tisdag fortfarande, det har liksom blivit väldigt mycket middagslurer när de finns tid och möjlighet så det skulle lika gärna kunna vara fredag för allt jag vet liksom.
Han kräktes en gång runt lunchtid och vill inte ha någon mat utan bara vatten men vi har fått i honom ersättning och lite gröt.
Jag längtar tills han är helt frisk även om det är himla mysigt med ett litet sötgryn som när han sover får en temperatur av solen (precis som mig för övrigt) och gärna vill böka runt i knät och peta ut ögon, känna på mammas tänder och klappa mamma på kinden och i håret innan han somar, det är väldigt mysigt att bara sitta med honom i knät hela dagen, men jag tror han har roligare när han orkar leka mer :)

som ni förstår har jag ännu inte tagit tag i det där med att städa förrådet än, saker emellan och sådär ni vet.

det ser dessutom mörkt ut för att jag ska få en ny bil i 25 årspresent men jag tänker ändå hålla tummarna.
jag jobbar på en bearbetning av typ alla jag känner, till någon slags till-underbara-Nicole-som-verkligen-behöver-ny-bil-fond.

har förrestene tt dildoparty inbokat den 13de :D

men nu natt

Inga kommentarer: