tisdag 23 juni 2009

ja vad ska man säga
way beyond sängdags
men jag vet inte om jag egentligen bryr mig
allt känns så jävla kasst
sophelveteidiotisktkasst
hatar mjölby
humöret sjönk verkligen ner i botten nu precis
se less less less
två och en halv dag i skolan kvar men vettefan om de är värt de asså
arbetsförmedlingsdamen som har hand om mig,
har semeser
så blir att försöka prata med den där andra typen där
utbildningsansvariga som inte gjort sitt jobb
men de är ju skitsamma när jag ändå inte vill vara kvar
vem fan vill bo i jävlaskitmjölby i af
nej jag ska flytta till sveg
med allt de innebär
snö och skit och fortfarande inte känna en jävel
eller jo mormor men hon är speciell
inte ha råd att hälsa på nån på typ hela sommaren
jag ska börja plocka svamp och stöpa ljus
spännande
trodde livet hade mer att ge
ingen fucking turtlesdans idag inte

1 kommentar:

Soe sa...

Men gumman då >.< *kramar om länge*