fredag 12 juni 2009

fredag

vaknade skittidigt imorse
för klockan ringde massa
blödde näsblod så var typ tvungen te att gå opp.
illa illa.
fixade mig i af söt och körde barnen till kyrkan för skolavslutningen.
fick pysens jacka för han inte skulel tappa bort den.
fick vänta i evigheter och efteråt väntade jag mera.
dom letade efter pysens jacka.
suck säger jag bara.
åkte hem, vinkade av mamma och pappa,
(och farmor och farfar.)
pysen spela tv-spel och nellie fick sitta vid datorn
och lilla jag, jag somnade.
men det var inte bara mitt fel xD
vaknade väl i af till liv tillslut
gjorde mat
ritade med nellie
åkte men nellie till willys och handla mjölk till bror
och fick en pingvin xD
köpte fika och sen åkte vi till linnea och fikade lite :)
mycket trevligt
åkte hem
barnen och jag sång tingeling the mooovie
en mycket söt film måste jag säga
nu ligger dom i sängen båda två
skillat av mig minsann
blir dock inte helt säkert fotboll imorgon
hon mår inte bra
och jag kan ju inte påstå att jag är direkt superledsen
vi kanske kan vara med en sväng på olles student

och så är älskipälski och jill hemma nu också sen ett tag
eller aa jill är ju inte hemma, utan hon är ju hoos älskipälski och rojpweilern
i vart fall har älskipälski sagt att jag får bestämma första hunden,
så blir en hmhmhmnkdznjfd och en chihuahua för dte vill han ha xD

Inga kommentarer: