tisdag 16 juni 2009

Ja jag vet att jag är en extremt krävande person, att jag är skitjobbig och alldeles för mycket säger vad jag tänker, jag vet att jag är envis och elak. Jag vet att jag är otroligt långsint, att jag har höga krav på folk omkring mig och jag vet att jag borde vara lite mer förlåtande, jag vet att jag borde ändra på det. Men jag vet att jag faktiskt också är en otroligt underbar person, lojal, det går att lita på mig, jag vet att jag är glad och att folk vill prata med mig, jag vet att jag är speciell och jag har humor, jag kan få folk att le och jag kan få dom att må bättre. Jag är faktiskt en skitbra kompis. Jag är faktiskt en grymt bra storasyster. Jag råkar bara tycka att folk ska ställa upp lika mycket på mig som jag gör på dom och jag kan inte på någe vis inse att det skulle vara fel.

Inga kommentarer: