onsdag 28 maj 2014

Trainingday

Fy sjutton vad vi var bra idag!
Maggans andra träning och första cirkelgym och hon var så himla duktig, en äkta biff helt klart! 
För mig var det andra gången på ett cirkelgym, jag har ju gjort det en gång tidigare. Typ. Med Carl Adam och då klarade jag 6 stationer som ni kanske minns.
Idag körde vi ett helt varv och svetten sprutade, och bi var såna jävla beasts!!
Provade någon station (3?) på andra varvet men det fanns ingenting kvar i musklerna xD 
Sedan var vi tvugna att gå till life åt maggans syster och sedan var jag tvungen att stänga av lillebrors kaffekokare. Jääävla trappor.

Imorgon kommer vi få köra hårt på det.
Better sore Than sorry!
Och på fredag ska vi köra gympa, på lördag kör jag skivstång. Min biff ska tydligen på marknad.
Då får vi leva på sore and back for more xD

Inga kommentarer: