måndag 5 maj 2014

Better sore then sorry!


Idag blev det en promenad på 3,4 km, "bara", men vet ni det är helt okej för jag har kört en hel timme skivstång och känner mig helt utpumpad. Jag är glad att jag lyckades ta mig hem och det känns inte riktigt som om armarna sitter fast i axlarna.
Med andra ord, jag är helt sopslut och det känns så jävla bra.

Vi har nu gått våra promenader och tränat i nästan sex hela veckor (eller fem och en halv om man hellre vill säga det xD) och jag känner av resultatet, fy fan så mycket djupare jag sover. Eller ja för det mesta, på det hela taget sover jag bättre.
Och jag orkar mer.
Min onepiece sitter dessutom lösare över min rumpa också så att ja, jag är nöjd.
Bara att fortsätta nu.
Det jag har svårt för är kosten, eller ja, att bara äta clean men jag jobbar på det så det ska nog gå bra

Inga kommentarer: