onsdag 14 maj 2014

Mitt mammahjärta värker :'(

När vi kom hem idag såg vi Phoenixs nya favoritfilm, den med kattungarna, aristocats.
Medans pappan loggade ut från jobbet satt min prins och jag och drack te, himla mysigt.

Nu på kvällen har han hostat och då får han så ont i halsen så han bara gråtit. Han började dessutom blöda näsblod :( 
Vilket inte var första gången idag.
Det har han tydligen gjort på dagis idag, såg vi när vi kom hem. Klart och tydligt, så det kan inte varit bara en droppe liksom.
Och ingenting sa dom! Vilket gjort mamman på krigsstigen kan jag lova. 
Inte okej att inte berätta en sån sak!
Och ännu värre om det är så att dom inte  märkt det, då är det bristande tillsyn och jag tänker ringa förskolechefen! Då behöves det mer personal. 
Ska i af i lugna ordalag ta upp det med personalen imorgon och fråga försiktigt hur det förhåller sig - ska försöka koppla tigern!

Inga kommentarer: