måndag 24 februari 2014

Fortfarande måndag (vem kunde gissat de)

Gick ju till skolan imorse och gjorde prov.
Vet inte när vi får resultatet för det var många som inte gjort det än, trots att det var tredje provtillfället idag (jag har inte gjort det försen nu för första var en fredag och då är jag inte där, och förra var på lovet så det var frivilligt eftersom det kom ännu ett tillfälle)
I af så var jag ensam där (fast jag inte alls borde varit det) och bara det var så himla skönt. 
Var ju jätteorolig för att inte klara det men tror det blir bra, svarade väldigt bra på allt utom en fråga.

Trodde också jag höll på att bli frisk men efter att ha laddat om diskmaskinen och kört ett varv med disksvampen känns det som bihållerna ska explodera och känner mig bara trött och orkeslös.
Tur att det är en praktikvecka till för mina medicinkamrater så jag inte har så mycket utan kan ta det lite lugnt och pigga på mig. 

Nu Scooby och mannen kommer hem om 77 minuter

Inga kommentarer: