måndag 13 januari 2014

Dagar som gått kommer aldrig igen

I lördags åkte jag och Phoenix med mina föräldrar ut till forssjö till farmor och farfar för utdananing av julen och julgranen. Phoenix åt massa choklad och skuttade, han och jag hade en egen ring. Sen blödde han näsblod :( 

Igår satte jag honom på hans nya Bob och så gick vi till mormorn och morfarn och firade morbror Anton och moster Amanda. Phoenix blev jätteledsen över att det inte fanns något paket till honom stackaren. Hans lilla hjärta var krossat. Men förhoppningsvis får han sina tvåårspaket och julklappar på lördag av dom som ännu inte uppvaktat honom.

Idag började skolan. Har varit på upprop och skrivit ut schema. Några jävlar försökte trängas men då jävlar! 

Mannen och Phoenix är lediga idag och Mattias fyller gubbe. Idag blir han 30 min lilla älskling.


Nu ska jag ta ett varmt bad efter att ha varit ute i "kylan"

Bye bye see you next time som Phoenix skulle sagt

Inga kommentarer: