lördag 22 september 2012

Lördag

Idag har vi städat lite :) så jävla skönt att få de lite fint igen.
Nytt soffbord har vi och är en hund fattigare, brorsans födelsedagspresenter är inslagna, och systers julklapp är inköpt, samt två tröjor lillhjärtat ska få någon gång när han blir större (storlek 104) för jag inte kunde hejda mig när jag hittade två pumatröjor och så har ett par vinterstövlar till honom inhandlats också, börjar ju bli dags för sånt.

Imorgon ska vi på kalas, tur brorsan bor i samma hus så de inte är så långt xD

Och de var väl de.

Fick nå randomisering sms från en man nu ikväll och han undrade vilka könssjukdomar man kan bota. Tydligen har jag blivit läkare :0 hade helt missat detta, i af så kollade jag upp honom på Eniro (så jag vet att det är en man) och sedan på facebook och han bor i stan och vi har två gemensamma vänner samt är hans fru vän med en av mina tjejkompisar som jag brukade vara jättetajt med men känns inte så längre. Hur som helst hoppas jag hon har kul med alla sina andra vänner :)

Men nu ska jag sova eftersom de är min morgon imorgon och middagsvilan är när vi ska vara hos brorsan xD
Natti natti

Ps slänger in ett citat och Sara om du tar en tjej måst hon ju heta mustang Sally ;)

Inga kommentarer: