måndag 27 juli 2009

Hello I'm Mrs Emo-synd-om-mig-idag

sova jo det gick ju bra
prata med älskling
la på
grät en skvätt för jag vill hem och sova hos honom
jag vill hem
hem hem hem
nu NU NUUUU
men icke >.<
nåväl kunde som sagt inte sova
inte för jag se det nyss men ni borde förstått det
vet att jag tillskriver mina läsare förmågan att tänka själva men jag vet att dom kan de ;P
i af så kolla jag lite på ams efter jobb
big surprise hitta jag inget
inte till mig i af
men hitta ett som jag tvingar min lillebror att söka xD
skulle vara kul om han bodde i Sveg han med :P
då kan vi umgås och typ.. göra syskonsaker
han är nog inte omöjlig att tvinga att se buffy xD
förr såg vi det varje dag, typ massa år sen men ändå
i miss that
ohh hoppas han inte läser här för då blir han mallig xD
pratade med både nellie och frankie i telefon förut,
mamam lekte hänga gubbe med honom och då hjälpte jag honom xD
det var mysigt.
saknar min mamma och min pappa och mina syskon också, alla fyra
:'/
fuck, jag är emo idag
*gör en skum min och skrattar*

Inga kommentarer: