söndag 26 juli 2009

allting att packa saker i är fullt nu
dock ska det bara packas lite disk, mest bestick och lite grejer i badrummet
lär bli att köpa någon pappkasse på ica eller nått
bästa att kolla om dte finns någe ätbart också innan alla affärer stänger
för allt stänger så sjukt tidigt här i denna skithåla
ica i sveg skulle aaaaldrig komma på tanken att stänga klockan 18 en söndag
icke icke icke
hoppas jag i af :P

men well
ska slänga sopar lite senare och sen blir det nog även till att dammsuga och diska idag
ingen idé att skjuta upp det
vill ju åka hem så snabbt som de bara går
dock inte enbart för att vara med hunden när dom har nattspel
utan för jag vill vara hemma
jag saknar mattias
och den dumma hunden som skäller hela tiden när jag vill sova
och katterna som äter mina blommor
och att mobba rojpen för va-de-nu-är-jag-brukar mobba honom för

men fan nu ska jag ta mig i kragen i af

*lunkar ledset iväg, helt ensam*

Inga kommentarer: