tisdag 21 juli 2009

dagarna går så fort


idag har jag lekt i photoshop
såååå nybörjare men jag tyckte faktiskt det blev fint

för övrigt är det snart lördag >.<
sånt gillar vi inte, faktiskt
för då måste jag åka till fukking mjölby
och vara där i flera dagar, vet inte hur länge
och sen får jag åka hem igen
plus att resorna lär ta forevvva
bläsch
jag vill ju inte vara ifrån m in familj ju

dessutom har jag bestämt att maggan och jag ska dricka thé snart
tycker hon ska komma hit i typ augusti
vi ska troligtvis förhoppnignsvis ner på mammas kalas helgen den 23
då borde hon åka med upp
men ska prata med henne imorgon om de

nu äre i af sovdags
eller typ vila ögonen i af
så natti natti :*:*

1 kommentar:

Shin sa...

Du är såå duktig Älskling. Vänta bara tills du får tag i en riktig datamus ;)