tisdag 17 mars 2009

saker som stör mig någe OTROLIGT

när folk lägger uppp en bild för varje sak dom gör under dagen, seriöst folket, skaffa en blogg, vill folk veta ALLA detaljer kommer dom läsa den,17 bilder per dag, not så spännande.

och när det står klart och tydligt på msn; jag gör blablabla, vad får er då egentligen att fråga vad jag gör, står det att jag t ex städar så är det faktiskt väldigt troligt att jag gör de.

och folk som tjatar en massa, ni anar inte hur ofta när jag inte svarar på msn som folk skickar sms, det är okej om jag har skrivit t ex "nås på mobilen" men har jag inte de kan det ju faktiskt tänkas att jag vill vara lite ifred? Eller ? mhm just de, tjata inte, det går bara ut över er jälva sen.

och återigen, folk som lägger upp bilder på sin lycka, varje dag och under skriver "jag älskar dig blablabla" eller "min pojkvän är världens underbaraste" någon gång ibland gör de liksom inget men varje dag, känns mest som dom försöker övertyga sig själva.

och ja, det mest ironiska folk gör, dom tränar hela tiden, varje dag och får dåligt samvete om dom inte gör de, eller får dåligt samvete om dom äter skräpmat, och sen kommer helgen och dom drar i sig X antal öl. SKRATTRETANDE !! en öl innehåller nämnligen lika mkt kalorier som 32 jävla köttbullar. stor idé att träna då liksom.

Inga kommentarer: